Letní výprodej - ulovte si to nejlepší již od 4 Kč! Slevy platí do 20.8.2025 nebo do vyprodání zásob. 😉

Kariéra v Akinu

O NÁS
Jsme AKINU – tradiční česká firma, která už více než 30 let přináší radost mazlíčkům i jejich páníčkům.
Naším cílem je nabídnout zákazníkům kvalitní pamlsky, krmiva a chovatelské potřeby, které udělají
šťastnými chlupáče všech velikostí – a to za příjemné ceny i v prémiové kvalitě. Neustále přicházíme s
novinkami, vyvíjíme vlastní produkty a rosteme mílovými kroky. 

Key Account Manager/ka

Baví Tě obchod, budování vztahů a práce s klíčovými zákazníky? Hledáme zkušeného Key Account Managera, který bude strategickým partnerem pro naše nejdůležitější klienty a pomůže nám dál růst.

CO TĚ ČEKÁ?

  • Péče o stávající klíčové zákazníky (retail / B2B / e-commerce – podle typu firmy)
  • Vedení obchodních jednání, příprava nabídek, cenotvorba, vyjednávání smluv
  • Spolupráce na tvorbě obchodní strategie, promo kalendáře a plánů listingu
  • Vyhodnocování prodejních dat a identifikace růstových příležitostí
  • Úzká spolupráce s marketingem, logistikou, nákupem i produktovým týmem
  • Reporting, forecasty a odpovědnost za plnění obchodních cílů

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Zkušenost na obdobné pozici (ideálně Key Account / obchodník v retailu nebo B2B)
  • Obchodní myšlení, tah na branku a samostatnost
  • Schopnost budovat dlouhodobé vztahy a přemýšlet strategicky
  • Orientaci v datech (Excel, Power BI výhodou)
  • Řidičský průkaz sk. B, ochotu cestovat
  • Angličtina na úrovni běžné pracovní komunikace výhodou

CO TI NABÍZÍME?

  • Stabilní zázemí rodinné české firmy s velmi unikátní a dlouhodobou pozicí na trhu
  • Moderní zázemí ve vlastním areálu v Dolních Beřkovicích
  • Spolupráci se skvělým AKINU týmem
  • Odpovídající finanční ohodnocení (fix + bonusová složka)
  • Roční bonus v závislosti na hospodaření firmy
  • Samozřejmostí jsou pracovní nástroje jako služební automobil, notebook, telefon a další
  • Systém benefitů – příspěvek na dovolenou, na stravování, výhodné slevy na naše produkty, sick days, možnost home office, pozornosti k výročím, společné firemní akce
  • Dog friendly office

 

Asistent/ka Obchodního oddělení

Do našeho Obchodního týmu hledáme spolehlivou a organizačně zdatnou posilu, která bude mít pod palcem každodenní agendu a podpoří chod Obchodního oddělení.

CO TĚ ČEKÁ?

  • Administrativní podpora obchodního týmu (příprava dokumentů, hlídání termínů, zadávání dat do systémů)
  • Komunikace s klienty, partnery a interními odděleními
  • Správa obchodních databází a podkladů pro schůzky
  • Příprava prezentací, tabulek, podkladů pro reporting
  • Kontrola a kompletace smluv, objednávek a cenových nabídek
  • Spolupráce na plánování a vyhodnocování obchodních aktivit


CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Praxi na obdobné pozici nebo dobrou orientaci v administrativě a obchodních procesech
  • Pečlivost, samostatnost a schopnost dotahovat úkoly do konce
  • Velmi dobré organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • Znalost MS Office (zejména Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Schopnost práce s daty a systémovým přístupem


CO TI NABÍZÍME?

  • Stabilní zázemí rodinné české firmy s velmi unikátní a dlouhodobou pozicí na trhu
  • Moderní zázemí ve vlastním areálu v Dolních Beřkovicích
  • Spolupráci se skvělým AKINU týmem
  • Odpovídající finanční ohodnocení (fix + bonusová složka)
  • Roční bonus v závislosti na hospodaření firmy
  • Samozřejmostí jsou pracovní nástroje jako notebook, telefon a další
  • Systém benefitů – příspěvek na dovolenou, na stravování, výhodné slevy na naše produkty, sick days, možnost home office, pozornosti k výročím, společné firemní akce
  • Dog friendly office

 

V případě zájmu nás kontaktuj: p.lubasova@akinu.com

''